Over

Over Refoconcert

Refoconcert regelt de verkoop en registratie van e-tickets bij concerten en evenementen. Onze doelgroep is om toegangskaarten te verkopen voor concerten en evenementen zijn christenen en mensen uit de Reformatorische gezindte die graag een concert bezoeken of bekijken via een livestream. Refoconcert is onderdeel van de activiteiten van Refomuziek.

Heeft u vragen over een bestelling van e-tickets voor het concert of evenement? Wellicht vindt u op deze pagina een antwoord.

Wat is de rol van Refoconcert?

Refoconcert is een tussenpersoon, die de technische kant van de kaartverkoop regelt: de ticketshop, de afhandeling van de online betaling en het registreren van bezoekers op de dag van het evenement. Refoconcert heeft niets te maken met de organisatie van het evenement zelf, of zaken daaromheen en is daar ook niet aansprakelijk voor. In het geval van een geschil zullen we zo goed mogelijk proberen om de belangen van de consument te behartigen, maar in principe moeten organisatoren zelf de klantenservice regelen.

Klopt het dat ik doorverwezen wordt naar Tiqq ?

Ja dat is de leverancier van het technische systeem waar wij mee samenwerken.

Is mijn reservering gelukt?

Na de betaling of reservering heeft u als het goed is een e-mail ontvangen. Heeft u geen e-mail ontvangen? Misschien is de e-mail bij de ‘ongewenste post’ in uw e-mailprogramma gekomen. Als u geen e-mail heeft ontvangen, kunt u het best contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef uw naam, adres, telefoonnummer en bestelnummer door, alsmede het concert of evenement waarvoor u kaarten heeft gekocht. Dan gaan wij ermee aan de slag.

Wanneer ontvang ik mijn kaarten?

Na een succesvolle betaling ontvangt u één e-mail met een bevestiging van de betaling en met de e-tickets.

Hoe werken e-tickets?

Een e-ticket is een toegangskaart tot een concert of evenement. Net als een ‘gewoon’ kaartje, moet u het ticket meenemen als toegangsbewijs. U kunt dat doen door de ticket uit te printen en mee te nemen. Als u niet in staat bent om het ticket te printen, dan volstaat het ook om uw ticket duidelijk te tonen op een mobiel apparaat. Ieder e-ticket is uniek en via de QR-code kan de organisator bij binnenkomst zien of de ticket geldig is.

Voor hoeveel personen zijn de e-tickets ?

Een E-ticket is meestal bestemd voor 1 persoon. Het aantal personen per ticket staat vermeldt in de omschrijving. Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de organisator van het concert die u kunt vinden in het overzicht met concerten.

Moet ik tickets printen?

Om toegang te verkrijgen tot het evenement dient u het ticket met de QR-code uit te printen. Ook is het mogelijk om de QR-code aan de ingang te tonen op uw mobiel.

Mijn betaling is mislukt

Als u niet online kunt betalen of een melding heeft gekregen dat de betaling mislukt is, kunt u contact opnemen met de Refoconcert.

Er ging iets mis met de betaling

Heeft u na de betaling een melding gekregen dat de betaling is mislukt? Dat kan verschillende redenen hebben:

  • Onvoldoende saldo op uw rekening
  • Een technische fout bij uw bank
  • Een tijdelijke fout bij Refoconcert of de partner.

Neem in het geval van zo’n foutmelding contact op met de organisator.

Welke betaalmethodes zijn er?

U kunt betalen via via iDEAL, Bancontact, SEPA, Paypal, Sofort, EPS, Giropay, KBC/CBC of Creditcard. Beschikt u niet over deze opties en wilt u toch toegangskaarten kopen, neem dan contact met ons op.

Geannuleerde of verschoven concert of evenement

Een organisator heeft het recht om een evenement te verplaatsen of te annuleren. De organisator zal u dan informeren wat er met uw tickets gebeurd en indien van toepassing ook de restitutie verzorgen van uw toegangskaarten. Refoconcert en koopjekaartje.nl zijn niet aansprakelijk bij wijzigingen van een concert of evenement. De organisator is verantwoordelijk.

Worden er transactiekosten berekend?

Nee, dit komt voor rekening van de organistor. De organisator betaaltd de vergoeding voor de kosten van de betalingsprovider, de bank en de betreffende systemen die gebruikt worden voor het aanschaffen van uw e-tickets te kunnen dekken.

Kan ik in contact komen met de organisator?

Ja, in de concertagenda en op uw tickets vindt u contactinformatie van de organisator. Lukt het niet om contact op te nemen met de organisator, dan kunt u contact opnemen met Refoconcert en zullen wij proberen de organisator voor u te bereiken.

Wanneer ontvang ik mijn kaarten?

Na een succesvolle betaling ontvangt u één e-mail met een bevestiging van de betaling en de e-tickets.

Wat moet ik doen als ik mijn kaartje kwijt ben of niet ontvangen heb?

Neem dan contact op met Refoconcert via: info@refoconcert.nl

Waar vind ik de algemene voorwaarden van deze dienst?

Ga hiervoor naar: https://tiqq.nl/algemene-voorwaarden

Beveiligingsmaatregelen

Deze website en de website van onze partner koopjekaartje.nl zijn beveiligd door middel van SSL (Secure Socket Layer) technologie. Uw betalingsgegevens worden versleuteld en zijn daarmee beveiligd tegen misbruik. Voor uw online betaling maken wij gebruik van betaalmethoden die door de banken zijn goedgekeurd. Gegevens van bank- of creditcard transacties worden altijd direct met de bank of creditcardmaatschappij gecommuniceerd en komen nooit op de server van Refoconcert terecht.

 

Refoconcert  is een initiatief van Refomuziek